čtvrtek 12. ledna 2012

Měsíční chvástačka - Prosinec 2011

V tomto meme, pořádaném Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...

Vím, že jsem vynechala měsíc, tedy listopadovou chvástačku, není to však tím, že bych zapomněla, nýbrž jsem si zkrátka žádnou knihu nepořídila. Měla jsem hodně nahromaděných nepřečtených knih, takže místo abych kupovala další jsem se radši pustila do té hromady... :)
V prosinci se mi ale knihovna rozrostla o čtyři kousky, za které jsem opravdu hodně ráda.

Jsou to knihy:

Zlodějku knih jsem dostala na Vánoce. Ještě předtím jsem četla opravdu skvělou recenzi na tuto knihu, ze které jsem byla maximálně nadšená a bylo mi jasné, že si ji musím taky přečíst. Na Leviatana se chystám už dlouho, je sice pravda, že jsem váhala, zda si knihu koupit, protože se steampunkovým žánrem jsem se ještě nesetkala a nevím, co mám od toho čekat, každopádně doufám, že se mi bude líbit. Pokrevní pouta jsem v knihkupectví vzala tak nějak automaticky, i když od Richelle Mead jsem četla zatím jedinou knížku a to VA. Ta se mi líbila, takže až dočtu celou sérii, pustím se do Pout. :) No a na závěr kniha 1000 vysněných míst světa - musím říct, že je vážně skvěle zpracovaná... je v ní spousta ilustrací a k nim vždy krátký popisek. Knihy takového typu mám hrozně ráda, navíc když jsou o nejkrásnějších a nejzajímavějších místech světa.

P.S.: A ne, neušlo mi, že už je 12. ledna, (sakra, to to letí :D), ale já to prostě dřív nestihla. Taky se pokusím blog víc aktualizovat, ať neleží ladem jako posledních pár dní. V následujících dnech můžete očekávat recenze na knihy Věř mi a Eragona. ;)

4 komentáře:

  1. Zlodějka knih♥♥
    Doufám, že se ti bude líbit !:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dý: Ano, zatím jsem se setkala jen s kladnými ohlasy, takže se hrozně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím ti tu Zlodějku knih, po té už se nějakou dobu sháním, ale nějak se nemůžu odhodlat ji opravdu objednat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Po Zlodějce knih už taky nějakou tu dobu pokukuju, dej pak určitě vědět, jaké to bylo;)

    OdpovědětVymazat