neděle 18. listopadu 2012

TRAILERY: Hostitel, Město z kostí

Před pár dny se objevily nové trailery hned na dva filmy, na které se neskutečně moc těším. Prvním z nich je trailer na film Hostitel, jehož premiéry bychom se měli dočkat v březnu příštího roku. Za sebe můžu říct, že se mi líbí. S výběrem herců tedy moc spokojená nejsem, ale s tím prostě nic nenadělám. Proti Saoirse Ronan nic nemám, je to dobrá herečka, ale na roli Melanie se absolutně nehodí. :( O Ianovi radši ani nemluvím. Jen tak mimochodem, neměl být černovlasý... ? Jediný, koho jsem ochotná skousnout (z hlavních postav), je Jared. Max Irons je dobrý herec a alespoň zčásti naplňuje mou představu a Jaredovi, což o Saoirse ani Jakeovi bohužel říct nemůžu.

Nicméně, trailer musím jedině pochválit, protože mě opravdu oslovil. Líbí se mi, že neukazuje zbytečně moc a navíc hudba krásně podtrhuje celkovou atmosféru. Jsem přesvědčená, že pokud se nějak dokážu povznést nad pro mně naprosto špatně vybrané herecké obsazení, tak si film zaručeně užiju. A vy?


A tím druhým novým trailerem je trailer na Město z kostí. Popravdě, nečekala jsem, že se první ukázka obejví tak brzy, protože přeci jen, film má mít premiéru až v sprnu 2013.. Vůbec si ale nestěžuji, čím dříve se nové upoutávky objeví, tím lépe. :) Na tento trailer mám stejný názor jako na ten k Hostiteli. Provedení, efekty a všechno je super, ale herci jsou zase kámen úrazu. Více jsem se o hereckém obsazení k Nástrojům smrti rozpovídala zde. Jace pro mně i nadále zůstavá tragický, nerada to říkám, ale bohužel, je to tak...

1 komentář:

  1. Na Hostiteľa sa veľmi, veľmi teším, ale ako aj ty hovoríš, vôbec sa mi nepáči výber hercov. Ale možno keď si pozrieme film, tento názor sa zmení :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat