čtvrtek 6. března 2014

Knižní chvilky (1)

Tento projekt vymyslela TerezZ a já jsem už před nějakou dobou uvažovala, že bych se také zapojila, protože se mi opravdu zalíbil. Ráda fotím a podělit se s někým o své knižní chvilky mi zkrátka přijde jako skvělý nápad, protože sama mám takové fotky moc ráda. Takže, tady je můj první příspěvek...

Momentálně čtu Stín banyánu a je to překrásná kniha. Nejsem zatím moc daleko, ale už od prvních stránek jsem si to naprosto zamilovala...

Stín banyánu, můj oblíbený zázvorový čaj a čoko piškoty... prostě skvěle strávené odpoledne.

Popis na přebalu knihy nelže - autorka má opravdu nevšední cit pro jazyk.

Kniha má navíc i úchvatnou obálku, která se rozhodně řadí mezi mé top, jen mě mrzí ten odznak "edice světový bestseller", který podle mě obálce dost škodí a bez něj by byla ještě mnohem hezčí.

Žádné komentáře:

Okomentovat