pondělí 30. června 2014

Blogger TAG

Asi už všichni víte, oč se jedná, protože je toho teď na blozích plno a ani mě blogger tag neminul, za nominaci děkuji Jeannette.

Pravidla
1. Povězte o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval.
3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat.
5. Informuj blogery, které jsi nominoval/a.

Jelikož jsem hrozně líný člověk a nechce se mi nic vymýšlet, tak jsem se jednoduše vykašlala na bod 3, 4 a 5. Stejně to ale nikomu vadit nebude, že. :D No, přejdu tedy rovnou k prvnímu bodu... 

10 věcí o mně
1. Ani v knižní, ani ve filmové podobě mě nikdy nic nezasáhlo víc než Pán prstenů. Ten příběh naprosto zbožňuji od chvíle, kdy jsem se s ním setkala poprvé, přestože v té době jsem ještě nemohla tak úplně pochopit jeho hloubku. Je to nadčasové dílo a je to pro mě mnohem víc než jen zatraceně dobré fantasy... 
2. Mluvím rychleji než přemýšlím a už několikrát se mi to hrozně vymstilo. Většinou narovinu řeknu, co mám na srdci a teprve pak si uvědomuji následky.
3. Mám celkem jasno v tom, čeho chci v životě dosáhnout a jdu si za tím. Věřím ve své sny a udělám všechno proto, abych je uskutečnila.
4. Umím naslouchat a poradit lidem. Prý bych byla dobrá psycholožka nebo něco takového. Škoda, že tohle není obor, který by mě tak úplně bavil.
5. Nepiju kafe.
6. Hodně času trávím v přírodě a nechápu lidi, kteří ji znehodnocují a neváží si jí.
7. Mám doma dvě kočky a nikdy bych je za nic na světě nevyměnila... jsou to moji milášci. :D
8. Jsem nehorázně líná a mám problém se dokopat k jakékoliv nezábavné činnosti.
9. Už čtvrtým rokem sleduji hokej. Poznala jsem díky němu spoustu skvělých lidí a získala množství nezapomenutelných zážitků... je to někdy sice dost o nervy, ale stojí to za to.
10. Jsem dost pečlivá a když něco dělám, dávám si záležet na tom, aby to bylo udělané pořádně a tak, jak nejlépe umím.

Otázky od Jeannette
1. Máš svou sbírku záložek, nebo si knížku založíš klidně i lístkem na vlak?
Pár záložek mám, ale sbírkou bych to rozhodně nenazvala. Nejsem totiž ten typ, který běžně mívá rozečtených 2564532 knih, takže mi to málo, co mám, bohatě stačí. Ale nedělá mi problém si knihu založit čímkoliv, co je zrovna po ruce, třeba i tou jízdenkou.

2. Znáš nějakou knihu, ve které se ti líbí víc vedlejší postava, než ta hlavní?
Skoro ve všech knihách mám raději vedlejší postavy. Nevím, čím to je, ale prostě to tak většinou mám. Možná to bude tím, že se celá kniha netočí jen okolo nich, tudíž mi nestihnou lézt na nervy... :D

3. Přivedla jsi někoho ke čtení knih?
Nevím, jestli přímo přivedla, ale rozhodně jsem někoho nejednou přesvědčila, aby si něco přečetl. To se taky počítá, ne?

4. Byla jsi někdy na veřejném čtení?
Nebyla a popravdě mě to ani nijak neláká, ale mohla by to být docela sranda. :)

5. Jaké roční období máš nejraději?
Všechny mám ráda. Každé má své kouzlo, ale kdybych si opravdu musela vybrat jen jedno, s největší pravděpodobností bych se přiklonila k zimě, protože jsem se narodila ve znamení střelce a taky protože miluji sníh a Vánoce.

6. Co ráda děláš ve volném čase kromě čtení?
Všechno možné, záleží na tom, na co mám zrovna náladu. Když je venku hezky, jdu si zaběhat, projet se na kolečkových bruslích anebo prostě jen vyrazím na procházku do lesa, který mám hned naproti (což je mimochodem hrozně super a rozhodně bych ten krásný výhled a blízkou přírodu nevyměnila za byt v centru města). Dále mě pak moc baví kreslení mandal, je to báječný relax a odreagování, občas si i zatancuji, před několika lety jsem byla v jedné taneční crew a fakt mě to bavilo. No a v neposlední řadě ráda posedím s přáteli...

7. Kdybys měla neomezené prostředky, kde bys ráda bydlela a jak by vypadal tvůj dům?
Bydlela bych v menším domku někde na klidném místě u lesa, ne moc vzdáleném od civilizace. Interiér by nemusel být zaplněn nejmodernějším bytovým nábytek, klidně bych se spokojila se skromnou, ale útulnou chatovou výbavou. Nesměl by chybět krb, velká knihovna zabírající celou stěnu místnosti a nejméně jeden müsterlandský ohař pobíhající na prostorné zahradě. Teď si uvědomuji, že zase až tak nezáleží na tom, kde a v čem bych chtěla bydlet, ale vůbec nejdůležitější pro mě je, abych se tam cítila dobře a rozhodně by to mělo být místo, kde to není daleko do přírody. Bydlení někde v centru města, kde člověk vůbec anebo jen velmi vzácně zahlédne kousek zeleně by pro mě bylo nejspíš docela utrpením.

8. Jakou nejvtipnější knihu jsi kdy četla?
Čarodějnice z Hex Hall. Nevím, jestli je nejvtipnější, jakou jsem kdy četla, každopádně je první, která mě napadla. Je to vlastně celkem ujetá knížka, kterou jsem četla už docela dávno, ale pamatuji si, že jsem se u ní pěkně pobavila.

9. Hraješ na nějaký hudební nástroj?
Bohužel ne, ale kdybych si měla vybrat jeden nástroj, na který bych chtěla umět hrát, byl by to klavír.

10. Jak si představuješ ideálně strávený den?
Tak u této otázky mě napadá hned několik možných odpovědí, u kterých bych se mohla pořádně rozepsat, ale já to zkrátím. Pro mě je ideálně strávený takový den, kdy dělám to, co chci a ne to, co musím. Snad to takhle stačí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat