středa 13. srpna 2014

Zombie Apocalypse Book Tag

Nedávno jsem u Fearnie na blogu objevila vážně super tag, který dělala formou videa, ale myslím, že ničemu nevadí, když jej sepíšu do článku. Tenhle tag se mi opravdu moc zalíbil a fakt jsem se u toho skvěle bavila. A o co vlastně jde?

Máme celkem deset otázek, vyberete si pět knih - záleží na vás, jestli náhodně nebo zkrátka sáhnete po svých oblíbených nebo známějších a poté losujete první knihu. Otevřete ji na náhodné stránce a první jméno, na které vám padne zrak, je odpovědí k příslušné otázce. Každá kniha vám dá dvě jména. Nakonec sami můžete posoudit, jak zdárně byste společně se svým týmem složeného z knižních hrdinů zvládli případnou zombie apokalypsu...

Vybírala jsem knihy, které mám ráda a které jsou zároveň docela známé, ať se pobaví co největší okruh lidí. Dělala jsem to tím způsobem, že jsem si nejprve vylosovala knížku, následně zapsala jména a až na konec jsem je přiřadila k otázkám v tom pořadí, v jakém jsem je zapisovala. Musím říct, že zvlášť u některých jsem se opravdu nasmála... 

1. kniha: Pán prstenů - Společenstvo prstenu

1. Kdo by při zombie apokalypse umřel jako první? 
Gandalf
Jo, to určitě. :D Myslím si, že zrovna on by s pomalými oživlými mrtvolami neměl nejmenší problém. Třeba takový Balrog byl mnohem těžší oříšek a taky si s ním vcelku poradil, takže nějací zombíci si na velkého čaroděje jen tak nepřijdou.
 
2. Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?

Boromir
Cože? To ne. Boromira mám dost ráda, takže bych ho do náruče zombíkům strkala hodně nerada... možná by to nakonec ani nebylo třeba, protože by v něm určitě zvítězilo jeho lepší já a on by se pro mě obětoval. :D

2. kniha: Harry Potter a Kámen mudrců

3.Kdo se jako první promění v zombie?
Ron
To je docela možný, kdyby zrovna nebyla Hermiona na blízku, určitě by zombíkům vběhl přímo do náruče.

4. Kdo mě strčí do náruče zombíkům, aby se zachránil?

Filch
No jasněže ten by mě ochotně zombíkům strčil, o tom není vůbec pochyb. :D

3. kniha: Hra o trůny

5. Idiot týmu?
Catelyn
Řeknu narovinu, že Catelyn jsem moc ráda neměla nebo spíš mě ty její kapitoly bavily méně než kapitoly ostatních postav. Díky pár jejím vlastnostem mi byla celkem sympatická, ale jinak je to pro mě postava, ke které mám spíš takový neutrální vztah. Nálepku idiota týmu si podle mě zase až tak úplně nezaslouží, i když její chování vůči Jonovi bylo děsné, celkem pochopitelné, ale vážně nezasloužené, takže možná jí tento post nakonec docela i sedí...

6. Mozek týmu?

Arya
Ale jo, proč ne. Rozhodně to mohlo dopadnout mnohem, mnohem hůř. Arya je alespoň jedna z těch postav, která má všech pět pohromadě a o tom, jak zůstat co možná nejdéle naživu už snad taky něco ví.

4. kniha: Hunger games - Aréna smrti

7. Medik týmu?
Peeta
No do háje, my umřeme. Jako, nechci podceňovat Peetovy léčitelské schopnosti, ale s těží se dokáže postarat sám o sebe, natož aby zachraňoval ostatní. Nadruhou stranu je opravdu hodný a nesobecký, takže bych v jeho péči umřela s vědomím, že udělal všechno pro moji záchranu.

8. Expert na zbraně?
Cato
Ha. To sedí! Takže bacha na to, mám v týmu zabijáka, který se ve zbraních opravdu vyzná - zombie, bojte se.

5. kniha: Divergence

9. Rváč týmu?
Čtyřka
Tak to taky dost dobře sedí. Neohrožený Tobias by se žádných zombíků nezalekl a umí to i se zbraněmi, s ním bychom šanci určitě měli.

10. Kapitán týmu?
Will
Jsem pro. Willa jsem měla ráda, takže klidně bych ho jako kapitána brala.

Jak by jsme tedy dopadli? Podle mě celkem dobře... věřím Arye, která by nás určitě nenechala ve štychu a vymyslela by nějaký chytrý plán, jak se co nejdéle udržet naživu, koneckonců s tím má docela dobré zkušenosti. Nejsem si teda tak úplně jistá u postu medika, ale řekněme, že Peeta není hloupý a přežil dva ročníky hladových her, což taky o něčem vypovídá, takže snad... no a v neposlední řadě to jistí Cato se Čtyřkou. Myslím si, že hlavně s těmito dvěma týpky máme docela slušné šance na přežití, prostě dream team jak cyp.

Doufám, že jste se taky pěkně pobavili a pokud se vám tento tag zalíbil, určitě se taky zapojte a napište mi do komentářů, ráda si přečtu nebo zhlédnu vaše příspěvky.

7 komentářů:

  1. Myslím, že by to nebylo zas až tak špatný, ale nesměl by nikdo být zraněný a poslat ho k Peetovi. To by asi nebylo moc dobrý. :D Skvělý tag

    OdpovědětVymazat
  2. Filch tam vážně sedl! :D Stejně jako rváč týmu - Čtyřka.

    OdpovědětVymazat
  3. No zasmála jsem se! :D ... A Filch je prostě jasnej! :D Ten by to udělal každému, kromě své kočky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem taky tenhle tag dělal a teď se vždycky směju, když si čtu výsledky ostatních. Škoda jen, že jsem se zatím nedostal k oné slavné Divergenci...

    PS: Sympatický blog, určitě se ještě stavím.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento tým by měl velkou šanci uspět! :D
    Můj tým dopadl zase takto http://nika-books.blogspot.cz/2014/08/zombici-treste-se-bomby-jsou-na-ceste.html :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak s Catem jsi to docela vyhrála :D Super tag :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gandalf, Čtyřka a Cato by si se zombíky určitě poradili :D A Filch- je prostě jasnej :D

    OdpovědětVymazat