pátek 3. července 2015

Ashes in the Snow aneb filmová adaptace knihy V šedých tónech

Po delší době se opět hlásím s novým článek a poměrně čerstvými informacemi o filmové adaptaci úspěšné knihy V šedých tónech. Není jich zatím moc, ale já se rozhodla, že to za napsání alespoň krátkého článku stojí. Musím říct, že se na filmové zpracování opravdu moc těším. Kniha V šedých tónech se řadí mezi moje nejoblíbenější a od doby, co jsem zjistila, že se chystá film, trpělivě čekám a hledám jakoukoliv novinku ohledně nátáčení. Dlouhou dobu jsem nic nenašla, kromě jednoho screenu, který autorka před nějakým časem sdílela na svém facebooku a twitteru. Až nedávno se konečně objevily bližší informace. Jde o název filmu, o němž tvůrci předem prozradili, že budu jiný než originální. On totiž název je v originále docela dost podobný názvu veleúspěšné erotické trilogie Fifty Shades of Grey, a aby se to zbytečně nepletlo, tvůrci se raději rozhodli odstíny z názvu úplně vynechat. Film se tedy bude jmenovat Ashes in the Snow. Takový poetický název... ale k příběhu se hodí. Další novinkou (alespoň pro mě) je to, že natáčení začne tuto zimu, upřímně jsem doufala, že by mohlo začít klidně i o něco dřív... :) No a novinkou nakonec je jméno herečky, která ztvární hlavní postavu příběhu - Linu Vilkasovou. Je to britská herečka Bel Powley, kterou jsem já osobně až doteď vůbec neznala, a i když mi trochu vadí její vyšší věk vzhledem k věku Liny, tak si myslím, že se na roli jinak perfektně hodí.

Jsem ráda, že se konečně objevily nějaké informace a novinky ohledně natáčení, protože už na ně čekám opravdu dlouhou dobu. Většinou mám z filmových adaptací mých oblíbených knih spíše smíšené pocity, protože na jednu stranu jsem ráda, že svou oblíbenou knihu uvidím na plátně, ale na stranu druhou se (oprávněně) bojím, že to nebude dokonalé podle mých představ, ale s tím prostě musím počítat, to není v silách tvůrců. Nicméně na tuto filmovou adaptaci se těším jakože fakt hodně a strašně moc doufám, že se jim filmové zpracování tak výjimečného a podle mého důležitého příběhu podaří natočit co nejlépe.
   Bel Powley (23 let)
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjE5NTQ2MjEyM15BMl5BanBnXkFtZTgwMjgwNDIxMjE@._V1_SX640_SY720_.jpg http://www.royalcourttheatre.com/files/images/applicationfiles/981.6530.BelPowley.CreditJohanPersson/360x536.fitandcrop.jpg

Autorka knihy Ruta Sepetys nedávno na svých sociálních sítích zveřejnila fotku, na níž je Bel Powley při setkání s přeživšími v Litvě.
https://pbs.twimg.com/media/CImdbTUVAAAt4zb.jpg 

Zdroje obrázků: google.com, twitter - @RutaSepetys

Žádné komentáře:

Okomentovat