neděle 2. října 2011

Měsíční chvástačka - Září 2011

V tomto meme, pořádané Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...

V září to s knihami dopadlo přesně tak, jak jsem minulý měsíc předpokládala. Do knihovny mi přibyly pouze dvě knížky - Máš proč věřit a Věř mi od Jessici Inclán. Knihy jsem dostala od nakladatelství Metafora, za což mockrát děkuji.


Chtěla jsem si jich pořídit víc, například mám celý měsíc zálusk na pokračování Smečky, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala. Snad bude říjnová chvástačka o několik kousků bohatší.

2 komentáře:

  1. Mne práveže tento, teda lepšie povedané minulý mesiac (keďže je už Október), pribudlo do poličky viac kníh, než v Auguste. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci se zeptat, co znamená ta Chvástačka? Jako, ž každý měsíc vyhraješ nějakou knihu? To je fantastické :) taky bych ráda nové knížky, ale rodiče tvrdí, ž jsou moc drahé. Jinak hlasovala jsem pro Harryho Pottera, ale ted to vidím na tu Elfštinu :D idkyž hadí jazyk taky není k zahození, kdo by nechtěl chrlit nadávky na Voldemorta :)

    OdpovědětVymazat