středa 12. října 2011

My Week in Progress (11)

 Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Nedávno mě jedna recenze opravdu hooodně nalákala na knihu The Book Thief a já se od té doby nemůžu dočkat, až si ji budu moci přečíst.
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
V neděli jsem si pustila Pána prstenů. U mně je to prostě "ten nej" :)
Čím sis naposledy udělala radost?
Objednala jsem si knížky, po kterých už dlouho toužím.
Co naposledy se ti zdálo?
Tak to byl asi největší psycho sen, jaký se mi kdy zdál. Vypisování děje je nadlouho...
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Děsně se mi líbil jeden citát, bohužel jsem si neuložila stránku. :(
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
zelený čaj se sušenkami a taky bych nepohrdla perníkem.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Dneska vám žádná moudra cpát nebudu. :)
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Včera v noci, nechtějte vědět víc... :D:D
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Do víkendu zbývají už jen pouhé dva dny!
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Rozhodně moje sestřenice.

Žádné komentáře:

Okomentovat