pondělí 13. února 2012

Žebříčky: Nejoblíbenější hrdinové

Tento článek je součástí Valentýnského projektu VeEee a Ettelëy Dragons. První žebříček na téma nejoblíbenější kniha/knihy jsem bohužel prošvihla, a tak se zapojuji až teď. Článek jsem měla sice rozepsaný už včera, ale nějak jsem ho zapomněla publikovat. :D Projekt trvá až do 26.2., takže se zde objeví ještě dva žebříčky na dané téma. Aktuální téma je: nejoblíbenější hrdinové.

1. Frodo Pytlík (trilogie Pán prstenů)
Neskutečně statečný malý hobit, na němž záleží osud celé Středozemě. Nemá předpoklady typického hrdiny, jakým je třeba Aragorn, ale přeci jen je jeho poslání ze všech nejdůležitější. I ti nejmenší totiž dokáží velké věci a Frodo si první příčku rozhodně zaslouží.

2. Patch Cipriano (série Hush, Hush)
Protože je zatraceně sexy. Protože je bad guy. Protože má skvělé hlášky. A protože díky němu na celou sérii jen tak nezapomenete.

3. Jace Wayland (série Nástroje smrti)
Další z mých velkých oblíbenců. Přiznávám sice, že mi občas lezl na nervy, ale postavy jako on si to můžou dovolit, protože je stejně budete mít rádi. Z těch jeho prohlášení jsem skoro vždycky padala do kolen, zvlášť jeho konverzace se Simonem nemají chybu. A... dokážete si představit ty neskutečně nádherné zlaté oči? :)

4. Finnick Odair (trilogie Hunger Games)
Chudák. Taky to neměl v životě jednoduché. Finnicka jsem si okamžitě oblíbila. Zpočátku se sice nejeví v nejlepším světle, ale když jsem četla třetí díl HG, musím říct, že mě to opravdu dostalo, víte-co!

5. Ian O'shea (Hostitel)
Podle mého je Ian nejlepší postavou v celé knize. Bylo skvělé sledovat, jak se jeho prvotní nedůvěřivost vůči Wandě mění a jak se jejich vztah vyvíjí. Opravdu velice sympatická postava!

Myslím, že tím bych to asi ukončila, protože nikdo další už mě nenapadá. Pokud se o projektu Valentýnské období chcete dozvědět víc, mrkněte sem nebo sem. Za týden očekávejte další žebříček na téma nejoblíbenější knižní pár/páry. ;)

2 komentáře:

  1. áá Finnick :-( :-(
    Taky jsem ho strašně moc milovala.... byl jednou z nejlepších postav..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu jedničku máme společnou
    P.S. s blogem jsi už definitívně skončila?
    Jinak to tu máš pěkný :-)

    OdpovědětVymazat