úterý 3. července 2012

Day #13: Kniha, jejíž hlavní postava je ti nejvíce podobná


Kniha: Hunger games
Autor: Suzanne Collins

Asi vám došlo, že nejde o podobnost ve způsobu života, ale v povaze. Tou postavou je hlavní hrdinka Katniss, jejíž chování mi bylo už od začátku velmi sympatické a hodně věcí bych udělala stejně jako ona. Sourozence sice nemám, jen nevlastní, se kterými se tak často nevídám, ale i přesto si myslím, že Katniss je mi povahově nejblíže ze všech knižních hrdinek, o kterých jsem četla. Možná bych ještě mohla zmínit Tris z Divergence, kterou mám právě rozečtenou. I ona patří k těm hrdinkám, jejíž charakter jsem si téměř okamžitě oblíbila. Mám ráda její myšlenky a její chování mi přijde takové... přirozené, rozumné. 

2 komentáře:

  1. mně třeba Katniss tak úplně nesedla, takže bych si ji s největší pravděpodobností nevybrala. Na druhou stranu - najít někoho jako já by bylo dost těžké, protože čtu knihy, kde jsou hrdinky docela (vlastně diametrálně) odlišné od mé maličkosti. :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Neříkám, že mě v jistých chvílích neštvala, ale tak dokonalá hrdinka, se kterou bych byla naprosto spokojená po celou dobu čtení snad ani není a pokud je, tak jsem zatím neměla to štěstí se s ní seznámit. :D No, jak píšeš, není lehký nějakou vybrat, protože se přeci jen většina zabývá úplně něčím jiným, než já. :DD

    OdpovědětVymazat