středa 14. září 2011

My Week in Progress #9

  Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Numbers 
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Já nevím... mám stažených spoustu filmů, ale nějak na ně není čas.
Čím sis naposledy udělala radost?
Objevila jsem tenhle skvost a už si na něj šetřííím. :)
Co naposledy se ti zdálo? 
Další psycho sen ze školního prostřední. Opravdu jsem byla ráda, že jsem se v tom nejhorším probudila.
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Tak to už si nevzpomínám.
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Čočkový salát v rýžových plátcích, meloun, solené brambůrky.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Různé od Within Temptation, Linkin park, 30 Seconds to Mars,...
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
No comment.
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
V poslední době... maximálně u televize.
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Whoa! Nové vybavení do mého pokoje je téměř kompletní!
Co máš právě na sobě?
Domácí tepláky a růžové tričko s krátkým rukávem.

4 komentáře: