středa 2. listopadu 2011

Měsíční chvástačka - Říjen 2011

V tomto meme, pořádané Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...

Ani v říjnu jsem neodolala a musela jsem si koupit další knížky, i přestože mám čím dál větší hromádku nepřečtených, ale... však já to nějak zvládnu. ;)

Hra o trůny - tuto knihu jsem si chtěla pořídit už hodně dlouho, zaprvé proto, že seriál je naprosto geniální a zadruhé, ohlasy jsou opravdu velmi dobré!
Percy Jackson: Zloděj blesku - ano, i já si to musím přečíst.
Sapphique - na pokračování Inkarceronu jsem se velmi těšila a jsem zvědavá, jak to celé dopadne.
Erebos - RC od Fragmentu, právě knihu dočítám a moc se mi líbí!
Vzpoura - pokračování Smečky si přeci nemůžu nechat ujít.
Jestli zůstanu - na tuhle knížku jsem četla samou chválu, takže jsem zvědavá, jestli se mi také bude líbit...

Všechny knihy kromě Percyho Jacksona a Erebosu (děkuji nakladatesltví Fragment za recenzní výtisky), jsem si koupila. Není to sice nic moc, ale teď už si vážně nebudu žádné pořizovat, dokud všechny, které se mi najednou nějak nahromadily, nepřečtu.

3 komentáře:

  1. Ani nevím, že Hra o trůny je v češtině, musím se po ní někde podívat ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podívej, já už se tedy nemůžu dočkat, až si knížku konečně přečtu. Seriál mě hodně oslovil a myslím, že podle hodnocení bude knížka ještě lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně by docela zajímala ta knížka "Jestli zůstanu". Vypadá docela zajmavě. Jinak Vzpouru už mám přečtenou. :))

    OdpovědětVymazat