neděle 6. listopadu 2011

Vyhodnocení říjnové ankety + nová anketa

Všimla jsem si, že mírně zaostávám s vyhodnocením říjnové ankety, v níž jsem se ptala:

Můžete se naučit jeden smyšlený jazyk, se kterým jste se setkali v nějaké knize. Který to bude?

Na výběr byly pouze tři odpovědi, protože víc mě jich nenapadlo. A jak to dopadlo?
Zdá se, že Tolkienova quenijština, tj. jazyk elfů u vás vede (dohromady 8 hlasů),
jen o dva hlasy méně než předchozí dostal  hadí jazyk, objevující se v příběhu o Harry Potterovi,
a na posledním místě skončil starověký jazyk z Eragona (5 hlasů). 

A samozřejmě mám pro vás další, listopadovou anketu... Vyberte, 
který typ knižní vazby máte radši?

Anketu naleznete vpravo v menu a budu ráda, když se zapojíte.

1 komentář:

  1. O knihu jsem soutěžila ale nevyhrála jsem. Jinak si myslím, že by mohla být dobrá. Četla jsem, že vyhrála hodně soutěží a dostala hodně ocenění, tak pokud si jí přečtu tak uvidím jaký to ve mě zanechá dojem. :D :))

    OdpovědětVymazat