středa 23. listopadu 2011

My Week in Progress (13)

  Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)
 
Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Kacíř od S.J. Pariss
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
V neděli jsem byla v kině na Rozbřesku a můžu říct, že je to nejlepší díl, zatím.
Čím sis naposledy udělala radost?
Už ani nevím.
Co naposledy se ti zdálo? 
Poslední dobou mám bezesné noci.
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Nedávno jsem si četla z knihy vtipů, kde mě některé opravdu rozesmály. Bohužel já je vždycky všechny zapomenu. :D
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
šunková pizza, arašídy v čokoládě a kaktusový džus.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Poslední dobou si celkem často pouštím soundtrack Game of Thrones, některé ty skladby jsou opravdu úžasné.
 
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Já už chci březeeen! Víte proč?!
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
To už si bohužel nějak nevybavuji.
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Půlka týdne za námi!
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Klidně třeba s rodinou. :)

2 komentáře:

  1. KACÍŘe jsem si dneska koupila :) Jsem zvědavá! .)

    OdpovědětVymazat
  2. Dý: Já jsem ho právě nedávno viděla v knihkupectví a anotace mě docela zaujala, tak snad se k tomu brzy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat