sobota 15. září 2012

12 knižních měsíců: Září 2012

Náplní tohoto projektu je ke každému měsíci vybrat libovolný počet knih, které bych si během něj chtěla přečíst, napsat, proč se mi knihy hodí právě k tomuto měsíci a jaký mám k danému období vztah. Autorkou projektu je Ettelëa Dragons z Knižního útočiště.

Myslím, že Ettelëa má skvělé nápady. Tento projekt mě opravdu hodně zaujal a z toho důvodu jsem se rozhodla zapojit, i když nevím, zda vybrané knihu budu stíhat číst. Vzhledem k tomu, že jsem letos v prváku, toho asi budu mít hodně ve škole, ale... budu se snažit. :)

Září 
Abych byla upřímná, září moc v lásce nemám a k odůvodnění stačí jediné slovo: škola. Konec dvouměsíčního nicnedělání a spoustu času na čtení. Naopak podzim jako takový mám strašně ráda. Nechápu lidi, kteří tvrdí, že podzim je depresivní. Ano, celkem často prší a je zima, ale vždyť je to i tak krásné období. Během slunných dnů jsou procházky lesem naprosto kouzelné, ale nevadí mi ani pochmurné počasí, protože v tu dobu jsem nejradši doma zalezlá v posteli s knížkou a teplým čajem. To je jedno z nejlepších období na čtení, alespoň já to miluju. Když nad tím tak přemýšlím... vlastně máme docela štěstí, že se nám ty doby tak hezky mění. Vždyť by to jinak byla nuda, ne?

Seznam knih pro září

Má poslední vévodkyně
Tak zaprvé je to recenzák, který by mi měl každou chvíli přijít, takže ho upřednostím před všemi ostatními rozečtenými knihami, a zadruhé si myslím, že se k září tato kniha prostě hodí. Romány z 19. století mám ráda, tak doufám, že se mi to bude líbit.

Carrie
Už hoodně dlouho se chystám na Stephena Kinga a podle mě právě teď začíná ta správná atmosféra na nějaký ten horor. Od Kinga jsem měla rozečtenou Geraldovu hru, která mě ale vůbec nebavila a tak jsem ji vrátila do knihovny nedočtenou. Vezmu to tedy pěkně od začátku s Kingovým prvním románem Carrie. Už se na ni těším!

Osvícení
Další Kingova kniha, na kterou se chystám hned po Carrii. Jak jsem tak četla, je to prý jeden z nejlepších Kingových hororů. Já horory moc v lásce nemám, protože se potom bojím, ale vždyť tohle je klasika... to si prostě přečíst musím. Mám v plánu tuto knihu číst při pochmurných večerech, nejlépe za bouřky. :)




 Takže... to bude pro září všechno a další článek očekávejte začátkem říjina.

Žádné komentáře:

Okomentovat