pondělí 24. září 2012

Počtvrté zpět do Středozemě

Ano, mluvím o chystaném filmovém zpracování Hobita. Tento článek bude takové shrnutí všeho, co o filmu zatím víme. Určitě jste už všichni viděli první trailer, který byl vypuštěn v zimě loňského roku. Nedávno se objevil druhý, stejně úžasný trailer dlouhý dvě a půl minuty. Kromě velkého množství zveřejněných fotografií a videí z natáčení byla nedávno vypuštěna informace o tom, že Hobit bude rozdělen do tří filmů. Původně měly být filmy jen dva. První část (Neočekávaná cesta) můžeme čekat již letos v prosinci! Třetí část by měla přijít do kin v létě 2014, tedy půl roku po premiéře druhé části. Když jsem se to dozvěděla, nebyla jsem z toho nějak nadšená. Hobita jsem četla a rozhodně to není příběh tak rozsáhlý jako je Pán prstenů, a proto si myslím, že roztahovat to do tří samostatných filmů je zbytečné. Nicméně musíme doufat, že Jackson ví, co dělá a že to nedělá jen proto, aby z fanoušků, kteří už se Hobita nemohou dočkat, (a že jich není zrovna málo) vytřískal co nejvíc peněz. Já osobně věřím, že to bude úžasný zážitek, ať je to jen jeden film nebo třeba deset, stále je to z prostředí mé milované Středozemě a Peter Jackson je opět u toho, takže to nemůže dopadnout jinak, než skvěle.

Já trilogii Pána prstenů zbožňuji, filmy jsem viděla několikrát, znám je už od dětství a za tu dobu mi všechny ty postavy neuvěřitelně přirostly k srdci. Jak knižní tak i ty filmové.
Ještě chci říct, že jsem nesmírně ráda za některé herce z PP, kteří budou účinkovat i v Hobitovi. Například vidět v roli Gandalfa někoho jiného než skvělého Iana McKellena by už prostě nebylo ono. Stejně tak se vrátí i Cate Blanchett v roli krásné elfky Galadriel, Elijah Wood alias Frodo (ten v knize není, protože děj Hobita se odehrává několik let před Pánem prstenů), Andy Serkis (Glum), uvidíme i Elronda s tváří Huga Weavinga nebo Iana Holma (starý Bilbo). Dále jsem pak slyšela, že se ve filmu objeví ještě Saruman, kterého si v PP zahrál Christopher Lee a také že se na plac vrátí Orlando Bloom v roli Legolase. To je poměrně dost herců z Pána prstenů a já jsem za to samozřejmě strašně ráda. Už se nemůžu dočkat, až zase uvidím po všech těch letech většinu herců z mých milovaných filmů opět pohromadě. Těšíte se tak jako já?

A na závěr dva trailery... co k nim dodat. Dokonalost sama! A ten soudtrack... ať už je prosinec!!

2 komentáře:

  1. Taky se na tento díl moc těším a trailer je superový, škoda jen, že jsem tuhle ,,nultou knížku,, ještě nečetla :/ třeba to do prosince stihnu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se rozhodně nemůžu dočkat! Trailer je skvělý a jsem zvědavá, jaké budou ty 3 filmy, nejdříve jsem se toho trochu polekala, ale nakonec si myslím, že to určitě bude stát za to! :) Trochu mě mrzí, že už neuvidíme Vigga na toho jsem se těšila... Ale i tak to určitě budou skvělé filmy, rozhodně budou muset trochu improvizovat, protože v Hobitovi toho děje zase tolik není, ale určitě si s tím poradí :)

    OdpovědětVymazat