neděle 9. září 2012

Zaujalo mě #01

Tato rubrika není mezi bloggery žádnou novinkou a popravdě ani nevím, kdo s tímto meme přišel, takže se omlouvám, že autora neuvedu. Rozhodla jsem se zapojit, protože každý měsíc vychází nemalé množství skvělých titulů, které bych si ráda přečetla, ale bohužel nejsem stroj. Chtěla bych se s vámi prostřednictvím tímto meme podělit o knihy, které mě zaujaly a které bych si v budoucnu určitě ráda přečetla.


Chutná těla
...zombie romance. Co na to říct. No, může to být.. hm, zajímavé.
Noční cirkus
...tak na tuhle knížku jsem narazila celkem nedávno a od té doby po ní toužím. Vypadá jednoduše úžasně.
15minus
...o této knize vím díky Rodaw, která ji strašně chválí. Anotace mi docela připomíná Hunger Games, má opravdu poměrně kladná hodnocení a navíc je od českého autora, takže už jen to jsou důvody, proč si chci knihu přečíst.

4 komentáře:

  1. Páni, chutná těla (Warm Bodies) vyjdou česky? to je pro mě něco nového :) Nevíš kdy přesně - nebo už to vyšlo? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Noční cirkus bych si hrozně ráda přečetla, protože ta anotace zní dobře a navíc má knížka úžasnou obálku! Ale dost váhám jestli si knihu kupovat nebo ne. Zatím jsem nenarazila na nějakou pořádnou recenzi na tuhle knížku, takže nevím jestli by mě nakonec bavila. Takže se asi pokusím počkat jestli knihu pořídí do naší knihovny a pak uvidím. :)
    To 15mínus vypadá velmi zajímavě! A jak tak čtu anotaci, též mi to připomíná Hunger Games. Po té knížce se zkusím mrknout, protože by nemusela být špatná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujalo to 15 minus, už nějakou dobu o ní různě slýchám a ráda bych si ji taky přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chutná těla jsem viděla v knihkupectví a kdybych měla peníze, asi bych si tu knihu koupila. :D Anotace zní... no prostě zajímavě. :D
    Noční cirkus má poutavou obálku, párkrát jsem na něj narazila i na GR, ale o 15minus slyším poprvé. Asi se po tom porozhlédnu. x))

    OdpovědětVymazat