čtvrtek 2. srpna 2012

City of Bones (2013) - obsazení hlavních rolí

Asi už všichni víte, že se chystá filmové zpracování jedné z nejpopulárnějších young adult sérií - Nástrojů smrti. První díl, City of Bones (Město z kostí) by měl přijít do kin až za rok, v srpnu 2013 a my si zatím můžeme zkrátit čekání zhlédnutím různými fan trailery a povedených fotomontáží, anebo si prohlédnout a také pořádně rozebrat casting většiny hlavních postav. Idem na to...


Ty, kteří nemají o vybraných hercích ještě žádný přehled (je vůbec někdo takový?), bude asi nejvíce zajímat ústřední dvojice - Clary a Jace. Tak, začnu s Clarissou, kterou si zahraje poměrně známá, britská herečka Lily Collins. Můžu narovinu říct, že ona pro mě není Clary, absolutně se mi na tu roli nehodí a jsem vážně zvědavá, co na ni řeknu po zhlédnutí filmu, protože mi to hodně připomíná situaci, kdy jsem zjistila, kdo ztvární Katniss Everdeen z Hunger games. Jennifer jsem taky moc nevěřila, protože se mi na tu roli prostě nehodila a teď už si nedovedu představit jinou herečku, která by ji zahrála lépe. Tak či tak, výběr Lily je oproti obsazení Jacea Waylanda skvělý. Jace uvidíme s tváří Jamieho Campbella Bowera a to nikdy, nikdy nepřenesu přes srdce. Nelíbí se mi jak vzhledově tak ani jako herec. Nechápu, proč z tolika uchazečů a hlavně skvělých herců vybrali právě jeho. Nechci, aby to vypadlo tak, jak to zní, ale... nemůžu si pomoct. Do poslední chvíle jsem doufala, že si to nakonec někdo rozmyslí a on odstoupí, bohužel. Další postava, která má v knihách poměrně dost prostoru je Claryin nejlepší přítel Simon Lewis, kterého ztvární Ir Robert Sheehan. S kamarádkou jsme jednu dobu uvažovaly, že by se do této role docela hodil Logan Lerman, kterého známe z Percyho Jacksona. No, byl by rozhodně mnohem lepší volbou. A co se týče těch zbývajících rolí, tak ty shrnu ve zkratce: Claryina matka, Jocelyn Fray dostane tvář hodně známé a populární herečky Leny Headey alias naše podlá královna Cersei Lannister. :D Filmový Luke, blízký přítel Jocelyniny rodiny je podle mě až moc mladý (28 let), přitom mu má být kolem 40? K sourozencům Lightwoodovým v podstatě nemám nějaké větší výhrady, snad až na Isabellu, která mohla být o trošku hezčí. A mé největší vlastně, druhé největší zklamání na konec - výběrčím castingu se naprosto dokonale povedlo zlikvidovat mou představu o Magnusi Baneovi (v češtině přeložen jako Krasomil Pohroma, stále se tím jménem dusím smíchy, když ho někde vidím. Kdoví, zda to byl účel překladatelky. :D) Takže, olaláá Magnus jako Godfrey Gao, co myslíte?
  
Více v celém článku.

 Výběr herců, kteří si zahrají hlavní postavy:

Clary Fray
Lily Collins, 23 let
Celým jménem Lily Jane Collins se narodila 18. března roku 1989 ve městě Guildford v Anglii. Lily je dcerou slavného britského muzikanta Phila Collinse. Má dva sourozence Simona a Joely. Promovala na Harvard-Westlake School a University of Southern California, kde studovala žurnalistiku.

 


Jace Wayland
Jamie Campbell Bower, 23 let
Jamie Campbell Bower je britský herec. Jeho nejznámější role je Antohny Hope ve filmu Sweeney Todd a Caius Volturi ve filmu Stmívání. Jamie pochází z Londýna. Původně byl členem National Youth Music Theatre. Navštěvoval Bedales school. Jedná se o zatím méně známého herce. Působí také jako zpěvák a kytarista ve skupině The Darling Buds.
A jen pro zajímavost, mezi herce, kteří se také ucházeli o roli Jacea, patří například Alexander Ludwig, známý jako Cato z Hunger games, Xavier Samuel z Eclipse, Max Irons, či Douglas Booth. Bylo jich ale ještě víc. A můj skromný názor... kdokoliv by byl lepší než Jamie.

Simon Lewis
Robert Sheehan, 24 let
Robert Sheehan je nejmladší ze tří dětí. Narodil se v Irském městě Portlaoise. Herectví se věnoval už od mala a svůj debut si odbyl ve snímku SONG FOR A RAGGY BOY. Od té doby vystupoval v řadě celovečerních snímků jako DUBLIN STORY, GHOSTWOOD, AN CRÉATÚR a SUMMER OF THE FLYING SAUCER.


    
Luke Garroway
Aidan Turner, 28 let
Irský herec Aidan Turner se narodil 19. června 1983 v Clondalkinu a vyrůstal v Tallaghatu, Jižním Dublinu. Nadšený milovník filmu přemýšlel o svém životě s přáním být hercem. Ve stejné době se zapsal na kurzy herectví a univerzitu. Po absolvování prestižní The Gaiety School of Acting v roce 2004 skočil rovnýma nohama na divadelní prkna. Představil se v řadě divadelních inscenací, např. The Plough & the Stars, A Cry from Heaven, Romeo & Juliet a La Marea než přešel v roce 2007 k televizi a filmu.

Jocelyn Fray
Lena Headey, 38 let
Původně chtěla být kadeřnicí. Kvůli herectví nedokončila studia, protože si jí v jedné školní divadelní inscenaci povšiml castingový agent. Zprostředkoval jí angažmá ve film. přepisu románu Grahama Swifta Vodní země (r. S. Gyllenhaal), kde ztvárnila milovanou dívku posléze středoškolského učitele dějepisu (Jeremy Irons), který se stane také jejím manželem.


Isabelle Lightwood
Jemima West, 24 let
Narozena 11.8. 1987 v Paříži

Alec Lightwood 
Kevin Zegers, 27 let
Rodák z Ontaria Kevin Joseph Zegers nebo zjednodušeně „Ziggy“, jak mu přezdívají přátelé není před kamerou žádným nováčkem. Hrát začal už v 6 letech a za sebou má účinkování ve více než 30 reklamách. Mimo to, se jeden čas věnoval i modelingu a předváděl například v Londýně. Vyrůstal v rodině horníka a učitelky. Má dvě mladší sestry – Kristu a Katie, obě se živí jako herečky.
Magnus Bane
Godfrey Gao, 27 let
životopis jsem našla jen v angličtině a opravdu se mi nechce to celé překládat, takže, pokud vás to zajímá a jste anglicky nehovořící, hoďte si to, prosím, do překladače. ;)
He was born to a Taiwanese father and a Malaysian mother. His family moved to Vancouver, Canada when he was 9. He attended Capilano College in Vancouver but dropped out after a year and returned to Taiwan, originally to play professional basketball but with his good looks and towering height, it didn't take long for him to start receiving acting and modelling offers. He made his acting debut in Taiwan in 2006. In 2011, he became the first Asian male to be named as face of Louis Vutton and thus making him the first even Asian male supermodel. His appearance for Louis Vutton has gained him further notice especially in the west. In July, 2012, it was confirmed that he has landed a role in a major Hollywood movie, The Mortal Instruments : City Of Bones which is slated to be released in 2013. Godfrey Gao loves to ski and holds a black belt in Taekwando.

 A jen tak pro představu, můj ideální cast, za který bych se vůbec nezlobila:


A jeden povedený fan trailer:

Na kompletní dosud známý casting se můžete podívat ZDE.

5 komentářů:

  1. Páni, ten fan trailer je opravdu dost dobře udělaný ;) A Kaulitz by se na Magnuse skvěle hodil :D Bower se mi na Jace vůbec, ale vůbec nehodí! Jsem zvědavá, jestli to vůbec někdy skousnu...Simon v podobě Sheehana... tak no tohle se docela těším :D protože jeho role v seriálu Misfits... :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jó, já s tebou snad ve všem souhlasím. :D Mně ten casting prostě prakticky nevyhovuje - jediný s kým jsem spokojená jsou herci vybraní pro Simona a Isabellu. Jinak prostě ne-é. A souhlasím s tím tvým ideálním castingem! :D

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem vůůbec netušila, že to budou natáčet o_O Ale paráda teda.. I když to obsazení mě vytočilo hned tahle po ránu :D Já nevim proč, ale já si Clary od první chvíle představuju jako AnnuSophiu Robb :D A Jayce?! To je totální, ale FAKT totální katastrofa :D Ten, co hraje Simona, hrál v Misfits a byl to fakt případ :D Ale souhlasim s tebou, ten s Percyho by byl boží.. Luka jsem si taky takhle nepředstavovala, tak uvidím, co z toho vznikne..
    Btw: ještě jsem na prášky z obsazení Hostitele, takže tohle je fakt rána :D

    OdpovědětVymazat
  4. Najkrajší je tam z nich Alec. Na ostatných si budem musieť zvyknúť. Aj keď, Bane tiež nie je najhorší. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. chuckyna: Mě to obsazení neskutečně štve každým dnem snad víc a víc, pokud je to ještě možné. :D AnnaSophia by byla skvělá Clary, rozhodně lepší než Lily, ale je pravda, že mě se nikdy nemůže nikdo 100% zavděčit, na to jsem až příliš náročná. Jace mi vůbec nepřipomínej, to je totální úlet, proč jen tu roli musel Alex Pettyfer odmítnout?! :/ No a co se týče toho Hostitele, tak s tím mě taky neskutečně, s prominutím, nasrali. Hlavně s obsazením Iana...

    Simone: No, taky že jsem u Aleca vybrala tu nejlepší fotku, jakou jsem našla. :D A Magnus je pro mě katastrofální... že podělali Jace s tím se nikdy nesmířím, ale že i Magnuse, tak to je na mě moc. Už se toho filmu opravdu děsím. Ale snad to nebude tak hrozné, jak to zatím vypadá.

    OdpovědětVymazat