sobota 4. srpna 2012

Day #14: Kniha, jejíž hlavní postavu by sis chtěla vzít

Kniha, jejíž hlavní postavu bych si chtěla vzít

Kniha: série Nástroje smrti
Autor: Cassandra Clare

Ou, tak to je sakra těžká otázka. Jako první mě napadl Jace z Nástrojů smrti, ale to bude asi tím, že mám teď Nástrojů plnou hlavu (a strašnou chuť na re-reading). Ale je samozřejmě řada mužských postav, které mě v souvislosti s tímto příspěvkem napadají a někdy až zamrzí, že nejsou skuteční. Ideální chlap většiny žen by byl asi podobný typ jako Peeta Mellark z Hunger games, ale já jsem spíš zastánce bad guys. :D V úvahu by přicházel i Patch ze Zavrženého, Ian (Hostitel), anebo třeba Finnick... ach, můj milovaný Finnick z HG. Vypadá to ale, že zůstanu u té první myšlenky a tj. u Jace. On je prostě úžasná a nezapomenutelná postava se skvělým smyslem pro humor. Jo, a má zlaté oči. 8-))

P.S.: Proč sem podruhé dávat tu českou obálku když se můžeme kochat pohledem na tu originální s Jacem?

Pár Jaceových perliček, mě teda nejednou rozesmál. A co vás?

6 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím,já bych ještě přidala Alexe Z Perfect Chemistry, a Čtyřku z Divergence,ale Jace je jednička

    OdpovědětVymazat
  2. Jacea milujeeeeem.<3 Takže ti to schvaľujem.=)

    OdpovědětVymazat
  3. chlapy, které bych si chtěla vzít? Zvláštně formulovaná otázka. Myslím, že je dobře, že to není napsáno: "Chlap do postele", jelikož TENTO seznam by byl krutě dlouhý. :D Když mít ale někoho na celý život, je to jiná. Jak jsi psala, nejlepší volba by asi byla ten Peet z HG. Ale abych si byla jistá, musela bych se skočit podívat před svou knihovničku, protože přeci jen mi mě náhle napadají další a další. Akkarin z Trilogie o černém mágovi. Mirar z Věku pěti. Chivalry z Farseer. Nebezpečná láska: Michael. Dokonce i ten Leesil z Vznešených mrtvých by stál za zvážení. :D A to nemluvím o vlkodlačí a upírské komunitě. xDD Raději už mlčím, čím víc se do toho zamotávám, tím více se začínám poddávat nespoutanám myšlenkám. :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsme se zamotala do vlastního monologu, že jsem zapomněla okomentovat to tvoje. :D
    Patch - moje nehynoucí láska, dokud se nezačal chovat jako idiot. (čti: nezamiloval se do Nory, či jak se jmenovala.) :D
    Ian... ten byl zlatíčko. x))
    A Finnick... no, tohle nepotřebuje komentář. :D

    OdpovědětVymazat
  5. moira: Patch mě taky s tou Norou začal štvát, ale až ve druhém díle a stejně tak i Jace s Clary a... no, našlo by se jich víc. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vůůbec, zapomeň na to! Ten je můj! :DD

    OdpovědětVymazat