středa 22. srpna 2012

My Week in Progress #15

Už strašně dlouhou dobu jsem nepřidala žádný příspěvek do nějakého meme. Snažím se meme omezit a více se zameřovat na recenze, ale nedávno jsem si vzpomněla na MWIP, který mě opravdu bavil, a proto jsem se tedy rozhodla, že toto meme obnovím, avšak přidávat budu s největší pravděpodobností nepravidelně.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Zaujalo mě velké množství knih, takže nedokážu vybrat jen jednu. V nejbližší době si rozhodně pořídím Past, protože je to dystopie a dle názorů opravdu dobrá, dál první díl ze série Banka těl - Mladší, komiksová Hra o trůny, protože já jsem velký fanoušek G.R.R. Martina a jeho díla, takže komiks si nemůžu nechat ujít. A v neposlední řadě Drakie od nakladatelství CooBoo nebo třeba kniha Noční cirkus.
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Hmm. Včera jsem v televizi koukala na Tajemství mé dcery s Ninou Dobrev v hlavní roli. Byl to průměrný, ne-li podprůměrný film se strašlivě předvídatelnou zápletkou, ale jsou i mnohem horší tohoto typu.
Čím sis naposledy udělala radost?
Dokázala jsem úplně sama upéct buchtu a přitom ji nepřipálit ani ničím jiným nezkazit. :))
Co naposledy se ti zdálo? 
Poslední dobou mám hodně zvláštní sny. Takové roztěkané, které nijak zvlášť nedávají smysl. Většinou si je ráno po probuzení už nepamatuji, nebo jen matně.
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden? 
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. Strašně se mi líbí, jak to zní v angličtině. Pro anglicky nemluvící - Sni, jako bys měl žít navždy. Žij, jako bys měl zemřít dnes.
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Sushi, grilované maso, zeleninový salát.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Momentálně poslouchám od každého něco. Nejčastěji ale filmové soundtracky.
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Proč jsou prázdniny tak krátké?
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Nejspíš v pondělí při sledování Partičky...
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Asi jen to, že v neděli se konečně dostanu do knihkupectví a už se nemůžu dočkat.
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Alexander Ludwig. Protože mám na něj spoustu otázek. :D
Co máš právě na sobě?
Červené tříčtvrťáky a bílé tričko s krátkým rukávem. 

4 komentáře:

  1. Zdá se, že konec prázdnin leží v žaludku více lidem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Partička je nejlepší! Vždycky při tom umírám.. a ráda jsem se o tobě dozvěděla něco víc :) .. ty prázdniny..no.. radši nebudu komentovat :D a jinak máš rozečtené absolutně bombastické knihy :) ..můžu se ještě zeptat, co by jsi chtěla probrat s Ludwigem? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten citát je krásný! Asi si ho taky oblíbím. :D
    A Banku těl bych si taky ráda přečetla. Mrzí mě, že kvůli svému rozhodnutí dva měsíce nerecenzovat se už nedostanu k recenzáku, ale snad to seženu v knihovně. x))
    A komiksová verze Hry o trůny mě málem srazila ze židle. Nějak si to nedokážu představit. :DD

    OdpovědětVymazat
  4. moira: Já ten komiks viděla v knihkupectví a musím říct, že už jen na první pohled si na tom dali opravdu záležet. Kniha má tvrdou vazbu a opravdu hezky zpracovanou, ve skutečnosti vypadá mnohem líp než na fotce. A jak jsem si jí tak listovala, kresby jsou taky úžasné... alespoň tedy mně se moc líbí. Bohužel už mi nevyšly peníze, ale jednou si ji rozhodně pořídím.

    OdpovědětVymazat