středa 14. prosince 2011

My Week in Progress (14)

  Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Chvíle před koncem od Lauren Oliver.
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Nedávno jsem si po strašně dlouhé době pustila jednu se svých nejoblíbenějších disneyovek - Malou mořskou vílu.
Čím sis naposledy udělala radost?
Pořídila jsem si Pokrevní pouta a Leviatana... na obě knihy jsem se opravdu moc těšila a už je mám konečně doma! Jupíjej!!
Co naposledy se ti zdálo? 
Hrozně divné věci.
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Některá motta na absolventská trička dokáží skvěle pobavit! Bohužel jich bylo tolik, že už si z toho opět nic nepamatuju! smajlík
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Právě si tu louskám buráky a dala bych si k nim zázvorový čaj, hmm... a to by mi úplně stačilo. :))
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Tak hlavně vánoční. All I Want For Christmas Is You, Last Christmas, We Wish You a Merry Christmas a nebo jednu z mých nejoblíbenějších War Is Over...
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Kde je sakra ten sníííh?
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dnes, když jsem si ve škole listovala Deníkem malého poseroutky.
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Sobota! Úžasný den. Takových by mohlo být víc. :o)
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dnes bych ráda povečeřela v nějaké luxusní příjemné restauraci s kamarádkou, se kterou jsem dlouho nemluvila.

Žádné komentáře:

Okomentovat