neděle 11. prosince 2011

Vánoční řetězovka (3. část)

 Vánoční řetězovka, kterou vymyslela Sue ze Secret World Of Deep Soul. Pro více informací klikněte sem.

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Hmm, zrovna mě žádná konkrétní nenapadá. Dokonce si myslím, že jsem nikdy ani žádnou oblíbenou vánoční knížku neměla.

12. Jaké je tvé nejoblíbenější vánoční jídlo?
Miluju perníčky a nejrůznější druhy cukroví. Celý rok se na to těším, zvláště babiččino cukroví nemá konkurenci.

13. Co pro tebe znamenají Vánoce?
Vánoce jsou pro mně jedno z nejkrásnějších období v roce. Narozdíl od některých si dokážu užít nádhernou pohodovou atmosféru a neřešit jen to, co komu dát pod stromek. 

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?
Když jsem byla menší, moc mě netěšilo oblečení, což mi vlastně zůstalo doteď. Samozřejmě že jsem někdy dostala dárky, které se mi líbily o něco méně než ostatní, ale nikdy jsem žádným nebyla vyloženě zklamaná. Já jsem totiž vděčná za každý dárek... :)

14. Co si představuješ pod pojmem „duch Vánoc“?
Především pohodovou vánoční atmosféru, radost při rozbalování dárečků, společné koukání na pohádky, zdobení perníčků, poslouchání vánočních koled... zkrátka všechno, co k Vánocům patří - miluji tento čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat