neděle 4. prosince 2011

Vánoční putování

Když už se účastím knižní výzvy v podobě stavění sněhuláka u VeEee, proč se tedy nezapojit i do projektu z dílny Syki a Abyss, který funguje na stejném principu, jako letní či podzimní knižní putovací výzva. Pokud se chcete také zapojit, kliknutím na odkaz zjistíte podrobnosti.


Cílem je přečíst od 1. prosince do 15. ledna vybraný počet knih a připsat k nim i nějaké to hodnocení. Mým cílem je přečíst osm knih, pokud se mi to podaří, možná mi mé přání splní kouzelný kůň Magi.

2 knihy - Děda Mráz
1. Výjimečná - Kristin Cashore, *****/***** K této knížce prostě nemám slov. Už delší dobu jsem z žádné nebyla tak nadšená!

2. Zlodějka duší (Paranormálové #1) - Kiersten White, ***/***** No, čekala jsem od toho víc. Nevím, nějak mi nesedl žánr, prostředí a zřejmě asi děj celkově... Víly zkrátka asi nebudou moje krevní skupina. :D


4 knihy - Papa Noël
3.
4.

6 knih - Trpasličí dědeček Jultombe

5.
6.

8 knih - Kůň Magi

7.
8.

Žádné komentáře:

Okomentovat