pátek 1. července 2011

Měsíční chvástačka - Červen 2011

V tomto meme, pořádané Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...

V červnu jsem obohatila svou knihovničku celkem o 7 knížek, z toho mám zatím čtyři přečtené. :)
Odstíny života - Lusy Adams
Aréna smrti - Suzanne Collins (review)
Vražedná pomsta - Suzanne Collins (review)
Síla vzdoru - Suzanne Collins (review)
Hostitel - Stephenie Meyer
Inkarceron - Catherine Fisher
Zavržený - Becca Fitzpatrick (review)

 Všechny knihy jsou zakoupené.
 Rozhodně největším překvapením v tomto měsíci pro mě byla série Hunger Games. Vím, že jsem se k ní dostala poměrně pozdě, ale jsem ráda, že jsem si něco tak úžasného vůbec mohla přečíst.
Dále příjemným překvapením byla knížka Zavržený, jejíž přečtení jsem stále odkládala, neboť mi až dosud nepřišla dost zajímavá. O to větší bylo mé překvapení po dočtení. Taky Inkarceron jsem si koupila ze zvědavosti, teprve se jej chystám číst, ale vypadá to na dobrou knihu! 
V neposlední řadě také všem českým čtenářům YA známé Odstíny života, debutující dílo české autorky Lucky Adamové... už se vážně těším, až si knihu přečtu, protože ji všichni moc chválí. A nakonec Hostitel, na kterého mám spadeno již delší dobu a konečně jsem se odhodlala si jej objednat. Na všechny zatím nepřečtené knihy z této hromádky můžete očekávat recenzi. :)

8 komentářů:

  1. Páni :) takovejch knížek :) Inkarceron bych si taky chtěla přečíst, vypadá to zajímavě. Zavrženého jsem četla i druhý díl a je to skvělá série. S Hunger games jsem teprve u prvního dílu, ale těším se na pokračování. OŽ mám doma a už i přečtené, dostala jsem je za maturitu :D a Hostitele nevím, nějak mě to neláká, když si vzpomenu na Bellu z Twilight ságy :D Ale třeba to bude jiný :)

    OdpovědětVymazat
  2. VeEee: Hostitele jsem si koupila až poté, co mě nejmíň deset článků ujistilo, že je to naprosto odlišené od Twilight.
    Postavy prý mají úplně jiné charaktery a příběh je mnohem více promyšlený, originální. Tak jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  3. Na Hostitele se vrhni co nejdříve, protože je to opravdu něco!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny pohľad na knihy... Milujem príspevky do mesačnej chvastačky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny knihy kromě Inkarceronu jsem četla... Určitě se ale opravdu brzy vrhni na Hostitele! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď se úplně stydím za svou ubohou knihovničku, která dokonce obsahuje knížky jako Intimníček, aneb přepadla mě puberta, které jsem dostala snad už před pěti lety od rodičů :D. Hold kromě knih Harryho Pottera a pár dalších vyvolených se spolehám na naši obří vědeckou a studijní knihovnu :):).

    OdpovědětVymazat