středa 20. července 2011

My Week in Progress #3

Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
série Mediátor, škoda, že je tak těžko k sehnání... ale já to stejně někde najdu! :)
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
No jasně že poslední Harry Potter!
Čím sis naposledy udělala radost?
Ehm... nevím.
Co naposledy se ti zdálo?
Jak jsem byla na procházce v lese a potkala jsem tam Emmu Watson. :D
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Vím, že to bylo něco z filmu, ale jaká hláška to byla, to už si fakt nepamatuju.
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Malinová sodovka, twister z KFC, hamburger
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Žádnou...
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Nic.
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Jéje, to už je delší dobu... tuším, že to bylo v sobotu v kině na HP, při epilogu. :D
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Nevím... :D Nic mě nenapadá.

1 komentář:

  1. Mediátor je boží série :). Já si ji stáhla z netu - http://www.uloz.to/9297270/mediator-meg-cabot-zip ;)

    OdpovědětVymazat