neděle 31. července 2011

Měsíční chvástačka - Červenec 2011

V tomto meme, pořádané Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...

Myslela jsem, že červenec bude o něco lepší, než předchozí měsíc. Bohužel tomu tak není. Jenže, když já se pořád nemůžu rozhodnout, jaké knihy si koupit a jejich objednání neustále odkládám. Teď už jsem ale (snad) rozhodnutá a v srpnu by měla být měsíční chvástačka a moje knihovnička o pár knížek bohatší, než nyní.

-Koupené knihy-
Nic, nula. Přestože jsem byla včera v knihkupectví, nic jsem si odtamtud neodnesla. Nebyla jsem schopná si vybrat jednu jedinou knížku, a nakonec to dopadlo tak, že jsem odcházela s prázdnou, což se mi často nestává. Navíc tam přišly nějaké dvě angličanky, které v oddělní cizí literatury básnily o jedné knize (název už si nepamatuji), a já jsem měla sto chutí jít za nimi a zeptat se jich, o jaké knize to mluví. Potřebovala bych tip na nějakou vážně, vážně dobrou knihu. Nemáte nějaký?

-Darované knihy-













K penězům za vysvědčení jsem si mohla vybrat ještě nějakou knížku, a když jsem slyšela četla chválu na City of Bones, neváhala jsem a knížku si pořídila. Rozhodně toho nelituji...

-Vyhrané knihy-
Abych pravdu řekla, moc jsem se do soutěží tento měsíc nezapojovala, takže tato kolonka vypadá tak, jak vypadá.

-Knihy k zrecenzování-

 
Ještě jednou bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment a Mladé frontě za poskytnutí recenzních výtisků.

A v poslední řadě se chci omluvit, že tentokrát nemám knížky vyfocené, protože táta si s sebou do Ameriky vzal i foťák, takže nemám čím fotit.

6 komentářů:

  1. bože, ako ti len závidím Nástroje smrti. Neviem sa rozhodnúť, či ich mám začať čítať v notebooku (už ich mám stiahnuté :D), alebo počkať do slovenského vydania, ktorého prvý diel výjde nabudúci rok... Kupovať to však iste nebudem pre obálku Mesta z kostí.

    OdpovědětVymazat
  2. * pre českú obálku mesta z kostí

    OdpovědětVymazat
  3. Lexie: Já jsem si Město z kostí taky stáhla, protože jsem si ji zprvu něchtěla kupovat též kvůli obálce, ale čtení z monitoru mě prostě nebaví, tak jsem si pořídila knížku. Obálka je sice úděsná a vůbec se nehodí k druhému a třetímu dílu... ale co nadělám. Vypadá to, že MF žádnou reedici nechystá. :( Snad budete mít na Slovensku to štěstí, že vám ponechají původní covery.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si první dva díly MI taky stáhla a dokonce přečetla, ale pak jsem si třetí díl koupila, protože jsem nechtěla čekat, než bude ke stažení. :D Včera jsem se rozhodla, že bych si tu sérii mohla doplnit, a tak jsem si - za vážně nekřesťanský prachy :D - objednala Město z kostí v aj kvůli obálce. :D Když jsem to říkala rodičům a vysvětlovala jim to, dívali se na mě jako na někoho, kdo utekl z blázince. Město z popela si ale koupím v čj. :D A tak si říkám, toho Eragona bych si taky mohla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  5. Kacennka: Nejradši bych taky měla Město z kostí v aj, ale jaksi jsem zrovna neměla prostředky k tomu si ji v originále objednat. Už jsem se docela smířila s tou naší otřesnou... Ačkoli, kdyby se přeci jen MF rozhodla vydat to ještě jednou, docela bych uvažovala o koupi. Nesnáším totiž, když mi k sobě knížky ze série neladí.

    Eragona si určitě přečti. Já jsem skoro v půlce a sice mě to nebere až tak, jak jsem čekala, ale budu-li objektivní, jde o moc dobrou knihu. Paolini prostě umí... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Verush: Tak já jsem si CoB objednávala na bookfayre.cz a vyšlo mě to nějak přes 500 Kč (protože jsem si objednala hardback, aby mi to ladilo). Kdybych si to kupovala v zahraničí, vyšlo by mě to zhruba na 250 Kč. :/

    Právě, že všude slýchám na Paoliniho hroznou chválu... :)

    OdpovědětVymazat