čtvrtek 28. července 2011

Hunger Games: První fotky z filmu a natáčení

Možná se někteří z vás, stejně jako já, zamilovali do knižní série Hunger Games a většina z vás pravděpodobně taky ví, že se natáčí film. Nedávno pronikly na internet první oficiální fotky z filmu a natáčení. Přidávám pár těch nejnovějších, na kterých můžete vidět Joshe Hutchersona v roli Peety, Liama Hemswortha jako Hurikána (Galea) a také Jennifer Lawrence alias Katniss Everdeen. Co ovšem nechápu je, jakto že má Hutcherson na jedné fotce, konkrétně na té u pekařství, tmavé vlasy, avšak na všech ostatních blonďaté...

 Více fotek pod perexem.
Tak co na ně říkáte?

Zdroj fotek: mockingjay.net

5 komentářů:

  1. já si na Hutchersona s blond vlasy asi nikdy nezvyknu... :D Ale jak stojí před tou pekárnou, tak to je dost dobrá fotka... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kacennka: Jo, ta se mi taky líbí. Akorát nechápu, proč má na ni tmavý vlasy... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to nevím no, ale snad je to jenom světlem. Bylo by blbý, kdyby měl chvíli tmavý a chvíli světlý vlasy... :D Každopádně je to snad poprví, co jsem spokojená s výběrem herců k filmu podle knížky... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kacennka: Taky si myslím, že vybrali dobře. I když přiznávám, že zezačátku jsem z představitelky Katniss moc nadšená nebyla. Ale Jennifer je prý skvělá herečka a na fotkách z filmu a natáčení se mi líbí. Tak snad film nezklame...

    OdpovědětVymazat