sobota 2. července 2011

On my wishlist #1

Toto sobotní meme pořádá blog Book Chick City. Jde o to zveřejnit pár knížek, které chcete vlastnit, ale bohužel si je zatím nemůžete koupit. Může se jednat o knihy, které teprve výjdou, nebo které již vyšly.

Tahle kniha by měla vyjít u Fragmentu v říjnu letošního roku. Anotace vypadá zajímavě... mně si ale kniha získala svým obalem. Naprosto jednoduchý, a přece úžasný. Na tuhle knížku se velmi těším!

 
Další knihou na mém dlouhém seznamu je Výjimečná od Kristin Cashore. Četla jsem na ni skvělé ohlasy nejen českých čtenářů a opravdu mě zaujala. Navíc na Slovensku už vyšlo i pokračování s názvem Ohnivá, kdežto u nás se vydání druhého dílu zatím ani neplánuje. I přesto doufám, že budu mít v nejbližší době možnost si Výjimečnou přečíst...


Tohle je jedna z knížek, kterých se opravdu nemůžu dočkat... Ta obálka...!


A nakonec... Forbidden, stejně jako Wake a Matched by se tato kniha měla dočkat českého překladu. Nemůžu se dočkat, až na podzim výjde tolik skvělých a mnou velmi očekávaných titulů, mezi něž Forbidden rozhodně patří. :)

A takhle bych mohla pokračovat až do večera. Můj seznam knih, po kterých toužím je opravdu bohatý, ale musím to brát postupně, protože takovou kapacitu jeden článek nejspíš nemá. :D

5 komentářů:

  1. WAKE - má opravdu nádhernou obálku.. :) Kdybych měla vybírat knížky podle obálek - což občas dělám - tak by to někdy nemuselo dobře dopadnou! :)
    VÝJIMEČNÁ - ta mi nedávno přišla.. :) Těším se až se do ní pustím. A zase, ta obálka se mi taky dost líbí! :) Pokud bude tak dobrá, jak všichni hlásají, tak mně naštve pokud nevydají i druhý díl
    MATCHED - no jo :) Ta obálka že?! :D Jakou mám radost, že ji budu mít♥ :)
    FORBIDDEN - Nechci se opakovat, ale ta obálka!!! :D Grr! :D Proč jen musejí mít tak nádherný obálky.. :) U nás z ní vznikne určitě nějaký blaf :/

    OdpovědětVymazat
  2. Dý: Pevně doufám, že u všech třech knih ponechají původní cover, protože mě naprosto dostaly. Nedokážu vybrat nejhezčí, ale to pomyšlení, že bych měla v knihovničce něco tak krásnýho... hmm... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Forbidden má fakt skvelú anotáciu. Teším sa, ked výjde v preklade ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wake a Matched chci taky :).. a Výjimečná je dokonalá kniha, máš se na co těšit :)..

    OdpovědětVymazat
  5. Forbidden vyjde česky??? Kdy a kde???

    OdpovědětVymazat