středa 13. července 2011

My Week in Progress #2

Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)

1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Sukuba 1 - Trápení
2. Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Nějak nemám čas ani chuť sledovat filmy, ale můžu zmínit Titanic, který dávali na začátku prázdnin v televizi. :) Já jsem spíš seriálový typ...
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Přišel mi balíček od Frgmentu.
4. Co naposledy se ti zdálo?
Jak jsem brečela na premiéře posledního dílu Harryho Pottera ještě předtím, než film vůbec začal. A taky se mi zdálo o postavách z Inkarceronu. :D Asi bych měla přestat číst dlouho do noci... :D:D
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Teď si na žádnou nevzpomenu.
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
chlazená kofola, meloun, jogurtová zmrzlina
7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Poslední dobou poslouchám většinou Simple plan, a momentálně si pořád dokola zpívám písničku z tohoto videa. :D 
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Že jestli za chvíli nezačne pršet, asi chcípnu vedrem. :D
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Před pár dny na chatě, nejlepší na tom bylo, že jsem ani nevěděla čemu se směju, ale takový záchvat už jsem dlouho neměla...
10. Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
V sobotu směr kino a hádejte na co jedu... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat