sobota 6. srpna 2011

Benjamin Stone jako Finnick Odair?

Na stránkách věnovaných Hunger Games jsem našla jistou spekulaci o možném obsazení herce Benjamina Stonea do role Finnicka Odaira. Četla jsem si diskuzi, v níž jsem se dozvěděla, že nemálo fanoušků si myslí, že na Finnicka vypadá moc mladě (herci je 24 let, tudíž je o rok starší než knižní Finnick). Docela by mě zajímalo, co si o tom myslíte vy. :)

Fotka:
Líbil by se vám tento filmový Finnick?
(pozn.: ve skutečnosti má hnědé oči, to já si jen trochu hrála s grafickým programem. :D)

7 komentářů:

  1. Už docela dlouho přemýšlím, koho do jeho role obsadí. :D A tohle mi ale nepřijde tak strašný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím s Kacennnkou. Není to najhoršia voľba, i keď myslím, že by sa dali nájsť aj lepší "kandidáti".

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s holkama, není to tak strašné, ale stejně jsem si Finnicka představovala jinak (:

    OdpovědětVymazat
  4. To je samozřejmé, že ať vyberou kohokoliv, nikdy nebude odpovídat představám nás všech a nikdy nebudou úplně všichni spokojení. Vždycky se najde někdo lepší. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale vždycky se může najít i někdo horší... ;) :D

    OdpovědětVymazat
  6. A to je právě to, co se stává až nechutně často. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem spokojená :D:). Bena z nám z jednoho nového seriálu, kde jsem si ho hodně oblíbila, takže doufám, že je tahle spekulace pravda :D:).

    OdpovědětVymazat