úterý 30. srpna 2011

Wake - česká obálka

Možná jste se již dočetli, že tento rok, konkrétně v říjnu, chystá nakladatelství Fragment vydání knihy Wake (přeloženo jako Procitnutí), jež je součástí trilogie Dream Catcher (u nás Lovkyně snů). Nakladatelství nám poskytlo náhled české obálky, která sice není úplně totožná s originální, ale možná je dokonce o něco hezčí. Tedy, rozhodně je bohatší, ale jestli se vám více líbí původní verze, to už musíte posoudit sami.
český cover
originální cover

5 komentářů:

  1. Myslím, že obě jsou dobré... Jak originál, tak i překvapivě česká obálka... Nevadilo by mi, kdyby nechali originální, ale tímhle vážně nic nezkazili... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že naše je mnohem hezčí, zaujala mě víc, a teď se jenom potvrdilo že tuhle knížku prostě musím mít!

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa viac páči originálna, ale ani česká nieje zlá.. len sa mi nepáči, že na tej českej není taký istý vankúš, lebo tam je na ňom aj pekný odtieň fialovej, a tiež je tak pekne pokrčený.. ale no, to sú len detaily :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přidávám k Noře. :) Líbí se mi oboje, kupodivu. Originální je úžasně jednoduchá a přesto nádherná, zato česká mi přijde zajímavější, i když má trochu jiný odstíny fialové...

    OdpovědětVymazat