středa 17. srpna 2011

My Week in Progress #6

  Týdenní meme, které pořádá Nikki Finn. Jde o to, každou středu odpovědět na následujících deset otázek. :)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
The DUFF
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Vykoupení z věznice Shawshank.
Čím sis naposledy udělala radost?
Hm... netuším.
Co naposledy se ti zdálo? 
Byla jsem s kámoškou kdesi v lese a najednou jsme se ocitly v nějakém močálu. Jenže jsme z něj nemohly vylézt, pak tam přišly nějaké dvě divné ženy, které nám pomohly, a ještě si pamatuji, že jsme v tom lese před někým utíkaly. Zvláštní sen.
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Líbí se mi hlášky se seriálu Teen wolf. Konkrétně jedno Derekovo prohlášení mě opravdu rozesmálo. A to prosté: "To si ze mě dělá prdel...!"
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
jahodový džus, zapečené brambory se smetanou a sýrem a ledový salát.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Zrovna teď poslouchám Enyu. Úžasná hudba na relaxování.
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Proč ten čas tak strašně letí?
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
U tohoto videa. "Oh, sure... Hey, Ian!" :D:D
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Konečně jsem udělala první krok k rekonstrukci pokoje.
Co máš právě na sobě?
Třičtvrťáky a červeno-bílé tričko s krátkým rukávem.

2 komentáře:

  1. Jééé, ty koukáš na teen wolf! :D Já taky. Ta scéna, co zmiňuješ byla skvěla, vůhůůůů! :D Já Dereka naprosto žeru. <3

    Já mam ještě ráda třeba hlášku z prvního dílu - "Našli tělo." "Mrtvý?" "Ne mokry, no jasně, že mrtvý ty blbečku. A nejlepší je, že ho našli jen půlku."

    nebo třeba - "Kde bereš šťávu?" "Cože?" "Ptal jsem se, kde bereš šťávu." "Jídlo a pití kupuje máma." :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kath: U té scény s tím mokrým tělem jsem se válela smíchy. :D A ta druhá je taky dobrá. :))

    OdpovědětVymazat