středa 31. srpna 2011

Měsíční chvástačka - Srpen 2011

V tomto meme, pořádané Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...

Srpen byl na knihy velice bohatým měsícem. Celkem jsem si pořídila 22 knih, což je opravdu dost. No, v září už mám ale zase smůlu, protože moje peněženka je pochopitelně úplně vyždímaná.

-Koupené knihy-
Jelikož se mi nějak nahromadily finance, musela jsem toho nějak využít. A takhle to dopadlo... :)

Vampýrská akademie (komplet) - Richelle Mead
Vzpomínky na zítřek - Cecelia Ahern
Výjimečná - Kristin Cashore
Mrazení - Maggie Stiefvater
Sukuba 1: Trápení - Richelle Mead
Crescendo - Becca Fitzpatrick (review)
Pád - Lauren Kate
Provinilé slasti - Laurell K. Hamilton
Ještě než umřu - Jenny Downham

-Darované knihy-
Jelikož taťka ví, že Tolkien patří mezi mé oblíbené autory, dovezl mi z Ameriky knihu Tales from the Perilous Realm, což je sbírka nejznámějších Tolkienových povídek. U nás kniha vyšla pod názvem List od Nimrala a jiné příběhy. Dále jsem se rozhodla dokoupit si chybějící díly Harryho Pottera, a když jsme byly s mámou v Olomouci v knihkupectví, koupila mi první díl! Už mi chybí jen dva!

 Tales from the Perilous Realm - J.R.R. Tolkien
Harry Potter a Kámen Mudrců - J.K. Rowling

-Vyhrané knihy-
No jistě. :D

-Knihy k zrecenzování-
Recenzních výtisků se mi v tomto měsíci nahromadilo celkem dost. Vděčím za ně nakladatelství Fragmentu, Mladé frontě, Hostu a Metafoře. Ještě jednou děkuji!

Princezna Viktorie - Thomas Brezina
Les rukou a zubů - Carrie Ryan
Město ze skla - Cassandra Clare
Dvě zrcadla - Karolina Limrová (review)
Stefanovy deníky: Zrození - L.J. Smith
Když uvěříš - Jessica Inclán (review)

A hromadná fotka:

11 komentářů:

  1. Jedna lepší jak druhá :).. úžasná hromádka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná hromádka, opravdu hodně pěkná! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná kopa. :) Asi trištvrte z nich si chcem prečítať, a štvrťku som asi prečítala. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Od Tolkiena jsem nic nečetla, ale četla jsem Fionavarskou tapisérii (je to trilogie) od Kaye Guye Gavriela. Tahle série je přirovnanávaná k Pánu prstenů. Tak kdyby jsi někdy neměla co číst (což pochybuji) tak se na to mrkni. Mě se to opravdu líbilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Rakla: Tak o tom slyším poprvé, ale díky za tip. :) Opravdu pochybuji, že bych někdy neměla co číst :D, ale tohle si nejspíš přečtu, vypadá to dobře...

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tuhle trilogii náhodně objevila v knihovně a nelitovala jsem. Když se k ní někdy dostaneš snad se ti bude líbit ;). Dej kdyžtak vědět :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Mrazení ti závidím. Chtěla jsem si ho půjčit v knihovně, ale pořád je zabraná. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Největší závist? Komplet VA, to chci taky! =D.
    Jinak objednání RC Stefanovy deníky taky plánuju, ovšem první si chci přečíst celou sérii Upířích deníků. Vím, přečetla jsem už první díl a jen děkovala za to, že je tak tenký, protože každá stránka byla utrpení. Ovšem jako správný fanoušek seriálového TVD chci mít knihy přečtené =).

    OdpovědětVymazat
  10. Uch... Ta VA! :D Kruci, já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo! Ta poslední hromadná fotka vypadá fakt dobře! Tolik knih a mě lidi vyčítají, že jich mám až moc... ne, nemám jich stále dost :)

    OdpovědětVymazat