čtvrtek 21. června 2012

Čtení na léto

Tento projekt jsem našla na webu u Ettelëy, ale autorkou je Snow Fairy. Jde vlastně o takovou letní knižní výzvu, která spočívá v tom, že si napíšu seznam s libovolným počtem knih, které bych o prázdninách chtěla přečíst. Průběžně budu odškrtávat tituly, které už mám přečtené. Držte mi palce, ať to všechno stihnu... slibuji, že se budu snažit.

Můj seznam knih:

Vzpoura (Smečka 2) - Andrea Cremer
Střet králů - George R.R. Martin
Poslední přání (Zaklínač 1) - A. Sapkowski
Leviatan - Scott Westerfeld
Zlodějka knih - Markus Zusak
Polibek pro Annu - Stephenie Perkins
Sapphique (Inkarceron 2) - Catherine Fisher
Magie mrtvých - Ilona Adrews
Provinilé slasti - Laurell K. Hamilton
Ještě než umřu - Jenny Donwham
Oko světa (Kolo času 1) - Robert Jordan
Vzpomínky na zítřek - Cecelia Ahern
Princezna Viktorie - Thomas Brezina
 Past - Lauren DeStefano

5 komentářů:

  1. Oko světa (Kolo času 1) je výborná volba. Zrovna dočítám.

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha Ještě než umřu - Jenny Donwham ma dosť sklamala. Je to skôr o smrti ako o neskrotnej túžbe žiť. A hlavná postava mi bola hrozne nesympatická. Ale rýchlo sa to číta. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný zoznam. Väčšinu kníh nepoznám (až na Zlodejku kníh, Prekliatie vlkov, Pascu a Incarceron), ale bude fajn niečo sa dozvedieť o ostatných tituloch.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si taky ráda udělala nějaký seznam, ale vůbec netuším, co budu číst a jestli na to bude čas. :/ Držím palce, určitě to zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. já na projekt už narazila, dokonce mám napsaný i seznam, ale tak trochu se ho bojím zveřejnit. nedodržím ho, to vím už teď. :D ale máme pár polečných - Oko světa, Zlodějka knih... :))
    /vlastně jen tyhle dvě. :D/
    Ale většinu znám nebo jsem dokonce četla, takže výběr vcelku "schvaluju".. :D Netuším nic, co by bylo vyloženě ztráta času. x))

    OdpovědětVymazat