středa 20. června 2012

Day #10: Kniha, která změnila tvůj život

  Kniha, která změnila můj život

Kniha: Dívky v sedlech
Autor: Bonnie Bryant

Tak toto nebyla vůbec lehká volba. Rozmýšlela jsem se celkem dlouho, kterou knihu vyberu, ale nakonec u mně zvítězila knižní série Dívky v sedlech. Možná právě díky těmto knihám do dneška čtu. První díl s názvem Kamarádky jsem si už před opravdu hodně, hodně dlouhou dobou půjčila v knihovně a dost možná to byla jedna z prvních knih, které jsem si z knihovny odnesla, myslím kromě těch pro začínající čtenáře. :D V těch devíti letech, nebo kolik mi bylo, jsem z této série, která mimochodem má dnes už skoro 40 dílů, takže je to poměrně rozsáhlá série, byla naprosto unešená. Teď už bych o to zřejmě v knihkupectví vůbec nezavadila, ale tehdy to pro mě bylo něco úžasného a myslím si, že Bonnii Bryantové a jejím knihám za mnohé vděčím.

1 komentář:

  1. To mě naopak tahle série nikdy nepřitahovala. Možná proto, že u nás v knihovně ty díly nikdy nešly postupně. Což mi dost vadilo, takže když jsem si půjčila asi dvacátý díl a pořád se k němu neměla, vykašlala jsem se na to.

    OdpovědětVymazat