středa 6. června 2012

Day #03: Kniha, která tě rozesměje

Kniha, která mě rozesměje

Kniha: Deník malého poseroutky
Autor: Jeff Kinney

Je hodně knih, které mě dokázaly rozesmát a nebylo lehké vybrat jen jednu. Nakonec jsem se rozhodla pro Deník malého poseroutky, což je skvělá série a vůbec mi nevadí, že je určená spíše mladším. Nevlastním sice žádný díl, ale kamarádka ty knihy miluje, takže pokaždé, když výjde nový díl mi jej půjčí a já ho stihnu přečíst hned ve škole během jediného dne... což není udivující. :)) Mám Grega opravdu v oblibě a jsem ráda, že CooBoo Poseroutku vydává.
Musím ale ještě zmínit ostatní knihy, u kterých jsem se hodně pobavila, protože je jich mnohem víc. Například Čarodějnice z Hex Hall je suprová kniha, u které se zaručeně budete usmívat. Taky jsem se hodně nasmála u Nástrojů smrti, konkrétně tedy, když se slova chopil Jace. A určitě stojí za zmínku také Odstíny života nebo třeba Percy Jackson. Ať je takových knih stále víc, protože smích je jedna z nejlepších emocí, které vám kniha může dát.

Žádné komentáře:

Okomentovat