pondělí 11. června 2012

Day #06: Oblíbená YA kniha

Oblíbená YA kniha

Kniha: Město z kostí
Autor: Cassandra Clare

Nástroje smrti patří mezi mé nejoblíbenější knihy vůbec. Svět a postavy, které Cassandra vytvořila jsem si okmažitě zamilovala a počas čtení jsem se od knihy vůbec nemohla odtrhnout. Nerada soudím jednotlivé díly, protože vždy sérii navazujích knih beru jako celek a u Nástrojů tomu není jinak. Všechny díly byly stejně čtivé a strhující. Jedna věc, tedy vlastně dvě věci, které mě moc mrzí jsou - zaprvé, česká obálka prvního dílu, která absolutně neladí se zbývajícími dvěmi (už naštěstí originálními) obálkami. Stále čekám na reedici, protože věřím, že se najde spoustu lidí, kterým se ta obálka nelíbí, stejně jako mně. A já nemám ráda, když mi knihy ze série (a zvláště z takové, jako jsou Nástroje smrti) neladí - opravdu to v té knihovně nevypadá nejlíp, a jasně... klidně si zarejte, ale já jsem prostě nenapravitelná puntičkářka a musím mít vždycky všechno dokonalé. =D
A zadruhé, to mě mrzí snad ještě víc než nepovedená obálka je fakt, že se Mladá fronta doslova vykašlala /pokud jsem dobře informovaná/ na vydání dalších dílů. Cass z původní trilogie totiž udělala hexalogii, pokud se nemýlím, a nakladatelství s tímto překvapením zřejmě nepočítalo. Nám nezbývá než doufat, že se umoudří a potěší naše čtenářské dušičky dalšími skvělými díly této nezapomenutelné ságy, pokud možno s originálními přebaly! :)

5 komentářů:

  1. Tuto knížku bych si moc chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rodaw: Neváhej a pusť se do ní! Myslím, že nebudeš zklamaná...

    OdpovědětVymazat
  3. Mladá fronta se to rozhodla vydat, teda aspon CoFA. Někde psali že na podzim, ale mě napsali, že v první půlce příštího roku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně? Tak to je skvělé a já myslela, že už to zabalili.

    OdpovědětVymazat
  5. Oni píšou každému něco jiného,ale doufám že to vydají,protože u mě je to taky série číslo jedna,kdo ještě nečetl,tak neváhejte. A souhlasím beru to jako celek včetně čtvrtého dílu,teď čtu pátý.

    OdpovědětVymazat