neděle 10. června 2012

Day #05: Kniha, ve které bys chtěla žít

Kniha, ve které bych chtěla žít

Kniha: Luxus
Autor: Anna Godbersen

Jedním velkým důvodem, proč jsem si vybrala tuto knihu je, že je mi toto období (18.-19. století) jakési blízké. Mám ráda ty šaty, kočáry, intriky, život bez pokročilé techniky a internetu. Zkrátka by mi vůbec nevadilo, kdybych se do této doby aspoň na chvíli přenesla a okusila tehdejší život ve společnosti newyorské smetánky. Nějakou dobu jsem přemýšlela, zda bych do tohoto článku neměla dát spíše nějakou fantasy knihu (třeba takového Harryho Pottera), ale nakonec jsem se rozhodla, že víc by mě zajímala právě tato doba. Místo vaření mnoholičného lektvaru bych si raději jezdila v kočáře, oblékala naprosto nádherné šaty a chodila na společenské akce s lidmi z vyšších vrstev. Ano, jsem naprosto normální. :)) :D Ale teď se přiznejte, koho by ani trochu nelákalo nahlédnout do běžného života nejbohatších a nejrozmazlenějších lidí 19. století?

3 komentáře:

  1. Když už do takové doby, tak jedině jako chlap... :D Ony ty šaty jsou dokonalé, po stránce vzhledu vypadá všechno krásně, ale z mého, jakožto z ženského pohledu, je to na tom jediné kladné :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hanyuu: No, ono taky hodně záleží na tom, do jaké rodiny se narodíš. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Verush, článek, který si sem vložila je přesně, jako bych ho psala já. Taky bych se do 19. století chtěla aspoň nakouknout. Jelikož se připravuji na literární soutěž, ve které chci psát o tomto období, dost jsem si o tom zjišťovala a ty šaty.. Prostě bomba :)). Navíc jsi mě inspirovala ke koupi knížky :)

    OdpovědětVymazat