středa 6. června 2012

Knižní přírůstky (1)

V tomto příspěvku se vám chci pochlubit mými nejnovějšími knihami. Do měsíční chvástačky už asi přidávat nebudu, protože ne v každém měsíci si nějakou knížku pořídím. Proto od teďka počkám, až se mi toho nahromadí trochu víc a potom to shrnu vše do jednoho článku.

Tyto knihy jsem si pořídila v období duben-květen-červen. Není jich moc, protože jsem se opravdu hodně snažila nekupovat si další, dokud nepřečtu všechny, které se mi nastřádaly a ke kterým jsem se ještě nedostala. No, někdy jsem to nevydržela a musela si něco pořídit. =)


Vezmeme to zleva; Divergenci jsem prostě musela mít a neskutečně se těším, až si tuto knihu přečtu. Hodně lidí ji srovnává s Hunger Games a někteří dokonce tvrdí, že je o něco lepší, takže už jen proto jsem ji chtěla... mimochodem, jsem hrozně moc ráda, že ji nakladatelství CooBoo přeložilo a umožnilo tak i českým čtenářům, kteří nečtou v angličtině, si knihu přečíst, protože v zahraničí je hodně populární. Polibek pro Annu - úplně to samé, co u Divergence. :) Střet králů je pokračování úžasné Hry o trůny a já už se nemůžu dočkat, až se k tomu konečně dostanu. Druhá řada seriálu je snad ještě lepší než první, takže se mám na co těšit. Na Magii mrtvých už jsem měla spadeno taky docela dlouho a co jsem se tak dočetla, jde o další skutečně kvalitní a vtipnou sérii z paranormálního světa. No a Zaklínač... sháněla jsem ho snad celou věčnost, ale všude byl vyprodaný, což mě ohromně mrzelo a vůbec jsem netušila, zda se chystá dotisk. Naštěstí jsem se nedávno dotisku opravdu dočkala a hurá, Zaklínač je můj... =).


Čaj o páté je kniha pro pokročilé angličtináře. Celkem mě zaujala a když jsem si v ní tak listovala, přišlo mi to jako dobrá pomůcka pro ty, kteří se chtějí dozvědět více o obvyklém všedním dnu v Anglii a přitom se i něčemu přiučit. A Metal Gear Solid byla příloha ke květnovému vydání Pevnosti. Zatím toho o knize nic moc nevím a žánrově mi taky není úplně blízká, ale uvidíme...


Takže celkem jsem svou knihovničku obohatila o sedm knih, z toho jsem si tři koupila a čtyři dostala. Za všechny jsem moc ráda a nemůžu se dočkat, až si celou tu hromádku přečtu‼

9 komentářů:

  1. Zaklínače bych taky bral...mimochodem mám celkem dilema. :) Jsem zastánce pevné vazby, ale Zaklínač v tomhle paperbackovém vydání vypadá prostě mnohem líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Martin: Já mám taky radši vázané knihy, ale Zaklínače jsem v pevné vazbě nikde neviděla. Navíc knížka je docela malá a díky tomu, že je to paperback i lehká, takže výhodná k přepravě. :) A souhlasím, paperbackové vydání je celkově lépe zpracované, i když hardback je hardback. =D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné přírůstky =)). Polibek pro Annu ti závidím :D. A ten Střet králů..., pořádná bichle :DD.

    OdpovědětVymazat
  4. Míša: To jo, ale viděla jsi už Bouři mečů? :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že ne =)). Ještě větší bichle ???? :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Míša: Si piš! Má kolem 1300 stran a můžu říct, že tlustší knihu jsem snad ještě neviděla. ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě vždycky tak bolí dívat se, jak ostatním roste knihovnička..
    :DD

    OdpovědětVymazat