středa 13. června 2012

Day #08: Kniha, která tě děsí

Kniha, která mě děsí

Kniha: Les rukou a zubů
Autor: Carrie Ryan

Když tak zapátrám v paměti, nevzpomínám si na nějak extra velké množství knih, u kterých bych se vyloženě bála. To bude asi tím, že moc hororů nečtu (vlastně jsem asi ještě nikdy žádný nečetla...). No, každopádně kniha Les rukou a zubů mi v určitých chvílích opravdu naháněla husí kůži a to už jen z toho prostředí. Představte si, že žijete v malé vesnici uprostřed lesa obklopené plotem (ne moc stabilním), za kterým se sápou a sténají zombie a snaží se k vám dostat. Není to moc pěkná představa, že? O druhém dílu radši ani nemluvím...

3 komentáře:

  1. Knize se asi obloukem vyhnu :D. Horory a jim podobné knihy nemám moc ráda =).

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem ji dočetla a musím s tebou souhlasit. Ale navzdory tomu všemu se mi překvapivě líbila a těším se na další díl :D

    OdpovědětVymazat