úterý 5. června 2012

Day #02: Neoblíbená kniha

Neoblíbená kniha

Kniha: Čísla
Autor: Rachel Ward

Vybrala jsem knihu, která se mi z knih přečtených v tomto roce líbila nejméně. Celkem mě mrzelo, že mě zklamala, protože jsem od ní čekala mnohem víc. Už z ostatních recenzí jsem věděla, jakým stylem je napsaná, ale pořád jsem doufala, že to přece nemůže být tak hrozné... ale bohužel, recenze nelhaly. Jedna věc je nespisovná, do očí bijící čeština a druhá je příběh a děj samotný. Docela by mě zajímalo pokračování, protože ten konec mě přece jen trochu zaskočil, ale abych byla upřímná, po prvním dílu už jaksi nemám chuť a asi ani sílu to číst.

2 komentáře:

  1. Tuhle knihu jsem hrozně moc chtěla, ale odradil mě ten nespisovný jazyk :( Asi bych na to neměla nervy... i když podle anotace mě kniha zaujala.

    OdpovědětVymazat
  2. Rodaw: Mě zezačátku taky dlouho odrazovala ta nespisovná čeština, ale chtěla jsem se přesvědčit, jestli to opravdu je tak strašné. No, bohužel ani děj nestál za moc... :(

    OdpovědětVymazat